GOD JUL!

Jag sitter och myser hemma i Atlingbo.
dricker glögg och äter lussebullar och peppearkakor.
granen är klädd.
Jag och min mor pratar om allt och ingenting.

Jag kom i Lördags,
såg Ladies vinna mot Norrköping Dolphins 
jättekul! =) 
och jag fick ett varmt välkomnande.

Ikväll ska vi spela bingolotto.
hoppas att jag vinner =)
jaja, det blir julmys med mat o.s.v.
och imorgon bär det av till Martebo
där man får träffa "släkten."

Jag har sett Joel Lundgren i "främmande fågel"
där även Niklas ifrån romateatern men främst ifrån musikalen var med
och alla gotlandvyer.
mer Gotlandsvyer var det i SOS Gute som jag var tvungen att se
så min f.d. hyresvärd var med.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Linnea

God Jul och gott nytt ar! Halsa Sonja!

2008-12-23 @ 19:47:31
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0