Åka hem, eller bort?

Ja, så ska man börja packa för hemresan.
Eller Hem....Jag ska ju åka bort, men ändå hem.
Det är konstigt!
Men när jag kommer hem (till Uppsala) igen
kommer det nog att känna som hemma.
För Här är Nick, alla saker vi behöver.
(har bara två saker på listan som jag ska ta med till uppsala)
men de överlever jag utan.

Frågan är vilken väska jag ska packa i,
men det lutar nog mer och mer åt den stora gula kappsäcken.
Där får allt plats -kläder, klappar och sånt.
och sen får vi se om jag tar ryggsäck eller handväska, eller båda,
som handbaggage.
Vi ska ju ha med oss lite mat på båten på söndag.
vad vi nu ska hitta på.
Får väl ta det vi har hemma och komplettera med lite från Ica hörnan.

Det känns som att det kommer bli en lat film mys kväll ikväll.
så får jag vara duktig imorgon.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-12-19 @ 18:51:35
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad kul att du laser min blogg och vad kul att du verkar ha det bra! :)

2008-12-19 @ 18:52:24
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/
Postat av: mamma

är det polly och lisa som ska med till uppsala eller pelle

2008-12-20 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0