var så trött

Jag var så trött förut, satt och spelade på Nicks ipod och pratade med mor.
Hade ingen lust till något.
Sen började jag pyssla lite med en hemlis till den 24.
gick si så där, men övning ger färdighet.
och vad det gick sen.
Jag behövde nog lite spänning.
för det är inte särskillt spännande att diska för hand.

Sen duscha jag. och nu sitter jag här.
Jag har kollat lite comviq kontant kort priser. och kommit fram till att byta
från comviq kompis till comviq amigos. så ringer jag billigare till mor min, och alla andra också.
och om jag ringer billigare, då sparar jag pengar.
så om jag sparar pengar så var det väl vettig tid.
eller vad tycker ni?

Snön är borta.
I nästa vecka är det Lucia.
blev lite stressad när jag såg det i almenackan idag.
det går ju SÅ FORT!

Imorgon är det jobb.
ev. gym och tvätt.
så får vi se.
Nick har lovat att vara hemma, så vi pysslar väl, hoppas att han fixar min säng som låter
så fort jag rör mig om natten.
som tur var vaknar inte Nick lika lätt längre. Han har väl vants sig med mig vis hans sida.
Och jag har vant mig vid honom och det här rummet. det gör mycket.

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0