melodifestival (ov)

ledig igen
eller lektionsfri igen
önskade att jag hade ett arbete men det possitiva är nu
att andra också är lediga så man behöver inte gå runt och känna
att man inte gör någon nytta meddans andra är jätteduktiga
det negativa är att jag vant mig vid rutinen
-vara i skolan på måndagar och ha roligt
får inte ens lära mig något då

har också blivit beroende av musikalen som har 10 dagars ledigt för alla
(utom Sofia och någon som ev. pluggar manus)
menmen, resten i veckan kan jag gå runt i mina fina kjolar och leka musikal i.a.f.
Tack Lisbeth som hjälpt mig sy

melodifestivalen igår:
OPeradonnan HUR kunde Hon gå vidare?
Patrik - jag köper din skiva, texterna och melodierna är helt fantastiska
Frida UPP&HOPPA - satt sig i mitt huvud. sommaplågan -08
Ainbusk - härlig ballad men inse det Josefin -din röst håller inte!

var det någon mera med?
knappt vad jag kommer ihåg
jo Serbiska låten, hans ögon brände in i mitt hjärta, synd att man inte förstod ett ord.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0