skönt

Efter ca. en vecka med lite oro och så har jag allt jag behöver...kanske...

Välfyllt kylskåp/frys -det är en sådan härlig känsla.
Bostad -tak över huvudet är alltid bra, lite dyr, men som fru nyström skrev i ett mail:  Om man bor någonstanns man trivs behöver man inte gå ut och äta/fika. och då sparar man pengar =)
samt att man inte behöver köpa  busskort  för 500/mån imed att det nya stället är lika Centralt som det här.
så det blir nog +/-0

det var bara jobb kvar...jaja. ekorrhjulet börjar förhoppningsvis rulla.
ska börja på Intro nästa vecka och jag har även någon intervju.

Synd bara att jag missar kören de närmaste 3 veckorna: vecka 1 -Intro, vecka 2 -jobb, vecka 3 -sportlov -vad nu det ska vara bra för =(...
jaja, hoppas jag kan ta ut låtarna lite på pianot så jag inte blir såå mycket efter.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0